Nordeas årsrapport på Internett

Nordeas årsrapport på Internett Nordeas årsrapport for 2000 er nå tilgjengelig på fem språk på konsernets hjemmeside: www.nordea.com. Du kan selv velge språk og størrelse på dokumentet du vil laste ned (med eller uten bilder). Formatet er pdf. For ytterligere informasjon: Erik Evrén, Media Relations +46 8 614 8611 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/13/20010313BIT00610/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/13/20010313BIT00610/bit0001.pdf

Vi bygger sterke og nære relasjoner gjennom vårt engasjement for kundene og samfunnet. Vi hjelper kundene våre med å nå mål og virkeliggjøre drømmer gjennom å tilby relevante finansielle løsninger. Vi er den største banken i Norden og et av de ti største finanskonsernene i Europa målt etter markedsverdi med rundt 11 millioner kunder. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com