Nordeas årsrapport på Internett

Nordeas årsrapport på Internett Nordeas årsrapport for 2000 er nå tilgjengelig på fem språk på konsernets hjemmeside: www.nordea.com. Du kan selv velge språk og størrelse på dokumentet du vil laste ned (med eller uten bilder). Formatet er pdf. For ytterligere informasjon: Erik Evrén, Media Relations +46 8 614 8611 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/13/20010313BIT00610/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/13/20010313BIT00610/bit0001.pdf

Nordeas visjon er å være en Great European Bank, anerkjent for sine medarbeidere som skaper betydelig verdi for kunder og aksjonærer. Vi gjør det mulig for kundene å nå sine mål ved å tilby et vidt spekter av produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har rundt 11 millioner kunder, kontorer på ca. 650 forskjellige steder og er blant de ti største totalbankene i Europa målt etter markedsverdi. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Mer informasjon: www.nordea.com