Oppdatering: Nordea presenterer resultatet for 2. kvartal 2018 torsdag 19. juli 2018

- Ny tid for presentasjonen for analytikere og investorer i London 20. juli

Delårsrapporten vil bli offentliggjort ca. kl. 07.00 CET.

Pressekonferanse
Tid: 09.00 CET. Registrering fra kl. 08.30.
Av sikkerhetsgrunner må gyldig ID fremvises.
Sted: Smålandsgatan 17, Stockholm.

Konsernsjef Casper von Koskull presenterer resultatene.
Presentasjonen gis på engelsk og kan følges direkte (direktelenke). Du finner presentasjonsmaterialet på www.nordea.com/ir.

For å delta kontakter du: Afroditi Kellberg i Nordea på e-post: afroditi.kellberg@nordea.com

For å lytte til pressekonferansen (begynner kl. 09.00) og delta i spørsmålrunden (begynner ca. kl. 09.30) med Christopher Rees, Group CFO og Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, ring +44(0) 330 336 9411, +46(0) 8 5065 3942 eller +358 (0) 9 7479 0404, adgangskode 3698162, senest 08.50 CET.

Et opptak av telefonkonferansen vil bli lagt ut her. Opptaket vil også være tilgjengelig frem til 26. juli på telefon +44 (0) 207 660 0134, +46 (0) 8 5199 3077 eller +358 (0) 9 8171 0562, adgangskode 3698162.

Presentasjon for analytikere og investorer i London 20. juli
Tid: 12.30 lokal tid
Sted: Nordeas kontorer, 5 Aldermanbury Square, London, EC2V 7AZ

Casper von Koskull, konsernsjef, Christopher Rees, Group CFO, Rodney Alfvén, leder av Investor Relations og Pawel Wyszynski, Senior IR Officer, vil delta. Presentasjonen med spørsmål og svar forventes å vare rundt én time.

For å delta kontakter du Ruby Megran i Nordea på e-post: ruby.megran@nordea.com

Rapporten publiseres på engelsk og svensk. Pressemeldingen med et sammendrag av resultatene publiseres på engelsk, svensk, dansk, finsk og norsk.

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 722 350 515
Synne Ekrem, kommunikasjonssjef i Nordea Norge, tlf. +47 997 67 996

Tags:

Vi bygger sterke og nære relasjoner gjennom vårt engasjement for kundene og samfunnet. Vi hjelper kundene våre med å nå mål og virkeliggjøre drømmer gjennom å tilby relevante finansielle løsninger. Vi er den største banken i Norden og et av de ti største finanskonsernene i Europa målt etter markedsverdi med rundt 11 millioner kunder. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com