Presentasjon av Nordeas årsresultat

Presentasjon av Nordeas årsresultat Nordea vil presentere sitt årsresultat for 2002 onsdag 19. februar. Pressekonferanse Tid: 12.30 CET. Sted: Smålandsgatan 24, Stockholm Konsernsjef Lars G Nordström og finansdirektør Arne Liljedahl vil være til stede. Pressekonferansen vil overføres direkte på Internett på www.nordea.com. PowerPoint presentasjonen vil være tilgjengelig på www.nordea.com. Presentasjon for analytikerne Tid: 15.00 CET. Sted: Smålandsgatan 24, Stockholm Konsernsjef Lars G Nordström, finansdirektør Arne Liljedahl og Carl- Johan Granvik, leder av Group Credit and Risk Control vil være til stede. PowerPoint presentasjonen vil være tilgjengelig på www.nordea.com. Internasjonal telefonkonferanse for analytikere Tid: 17.00 CET For å delta: ring +44 (0) 20 7162 0183 senest ti minutter før presentasjonen begynner (16.50 CET). Passordet er Nordea. Konsernsjef Lars G Nordström, finansdirektør Arne Liljedahl Carl-Johan Granvik, leder av Group Credit and Risk Control og Sigurd Carlsen, leder av Investor Relations vil delta. Opptak: tilgjengelig frem til 26. februar på telefon +44 (0) 20 8288 4459, kode 691712. Presentasjon for analytikere i London 21. februar Tid: 11:45 GMT. Presentasjonen begynner kl. 12.00 GMT Sted: The Great Eastern Hotel, Great Eastern Room, Liverpool Street, London EC2 Konsernsjef Lars G Nordström, finansdirektør Arne Liljedahl Carl-Johan Granvik, leder av Group Credit and Risk Control og Sigurd Carlsen, leder av Investor Relations vil være til stede. Presentasjonen, inkludert spørsmål og svar, er forventet å vare en time og vil bli etterfulgt av buffetlunsj. For å delta kontakt Carla van den Akker per faks +44 (0) 20 7888 6151, telefon +44 (20) 7888 8925 eller e-post carla.vandenakker@csfb.com For mer informasjon: Erik Evrén, leder av Group Media Relations, +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, leder av Investor Relations, + 46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/13/20030213BIT00590/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/13/20030213BIT00590/wkr0002.pdf

Nordeas visjon er å være en Great European Bank, anerkjent for sine medarbeidere som skaper betydelig verdi for kunder og aksjonærer. Vi gjør det mulig for kundene å nå sine mål ved å tilby et vidt spekter av produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har rundt 11 millioner kunder, kontorer på ca. 650 forskjellige steder og er blant de ti største totalbankene i Europa målt etter markedsverdi. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Mer informasjon: www.nordea.com