Synne Ekrem rykker opp som kommunikasjonssjef

Synne Ekrem  (37) får økt ansvar og blir kommunikasjonssjef i Nordea Norge.

-   Synne er svært dyktig, og har vist gjennom sin tid her i Nordea at hun er en kunnskapsrik, hardtarbeidende kommunikatør som evner å skape gode resultater. Vi er svært glade for at hun har takket ja til denne muligheten, sier kommunikasjonsdirektør i Nordea Norge, Christian Steffensen.

Ekrem kommer fra stillingen som senior kommunikasjonsrådgiver i Nordea, hvor hun har hatt ansvar blant annet for bankens spare- og fondsvirksomhet samt Nordea Liv. Hun har tidligere arbeidet med kommunikasjon i Norges Bank, og har også arbeidet som journalist i Finansavisen, Dagbladet og Dagsavisen. Hun har bachelorgrad i næringslivsjournalistikk fra Handelshøyskolen BI, samt en pågående mastergrad i Management fra Handelshøyskolen BI.

-   Det er en spennende tid i bank og jeg setter stor pris på å få være med på den reisen i Nordens største bank.   Jeg gleder meg til å ta fatt, sier Ekrem.

Synne Ekrem begynner i ny stilling 1. juli.

Tags:

Nordeas visjon er å være en Great European Bank, anerkjent for sine medarbeidere som skaper betydelig verdi for kunder og aksjonærer. Vi gjør det mulig for kundene å nå sine mål ved å tilby et vidt spekter av produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har rundt 11 millioner kunder, kontorer på ca. 650 forskjellige steder og er blant de ti største totalbankene i Europa målt etter markedsverdi. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Mer informasjon: www.nordea.com