Konvertering av MNOK 25 konvertibelt lån

Report this content

Nordic Nanovector AS (“Nordic Nanovector” eller “Selskapet”) har i dag mottatt en konverteringsmelding fra HealthCap VI L.P. for det konvertible lånet på NOK 25.000.005 som ble gjort tilgjengelig for Selskapet i henhold til tegningsavtale inngått 26. september 2013 og vedtak i generalforsamlingen avholdt samme dag.

Konverteringskursen for det konvertible lånet er NOK 15, og Selskapet vil følgelig utstede 1.666.667 nye aksjer til HealthCap VI L.P.

HealthCap VI L.P. skal i henhold til tegningsavtalen også investere NOK 25.000.000 i Selskapet ved tegning av nye aksjer til kurs NOK 15 innen 30. september 2014.

Phone: ( 47) 22 18 33 01
Cell:    ( 47) 46 44 00 45