Terje Ropstad – ny salgsdirektør i Norlandia Hotels & Resorts

Terje Ropstad er ansatt som Salgsdirektør i Norlandia Hotels & Resorts. Ropstad vil være ansvarlig for kjedens salgskorps både sentralt og blant hotellene.

Ropstad er utdannet på Høgskolen i Lillehammer med fordypning i reiseliv og økonomi og har jobbet i hotellbransjen i hele sitt yrkesaktive liv. Før han kom til Norlandia arbeidet han som salgssjef ved Quality Hafjell Hotell. Terje Ropstad kom til Norlandia i 2001 som daglig leder ved Norlandia Saga Hotell i Oslo. I 2004 overtok han stillingen som daglig leder ved Norlandia Karl Johan Hotell. - Mitt fokus fremmover vil bli å videreføre den fine utviklingen som Norlandia er i. Salgskorpset skal trimmes og vi skal aktivt ut i markedet før å hele tiden ta markedsandeler, sier Terje Ropstad. Norlandia Hotels & Resorts er en kjede med 38 hoteller, hvorav 30 i Norge og 8 i Sverige.

Om oss

Norlandia Hotels & Resorts finner du på mange spennende destinasjoner i Norge, Sverige og Danmark. Vi ønsker å tilby våre gjester noe mer enn en god seng og et trivelig rom, og har derfor et godt og variert tilbud av opplevelser og aktiviteter på våre hoteller. God mat og drikke er en viktig del av hotelloppholdet og vi legger derfor stor vekt på at våre restauranter tilbyr lokale spesialiteter i kombinasjon med tradisjonelle retter. Frokost er dagens viktigste måltid og med Norlandia frokost kan du starte dagen med et sunt og godt måltid. For barnefamilier har vi også Norlandia Family, med lekekrok med Fisher-Price leker og brettspill fra Brettspill.no