Norges mest inspirerende frisører

Lørdag 6. februar kårer frisørbransjen Årets Frisør i Norge. Listen over kandidater rommer både kjendisfrisører og mer ubeskrevne blad. Alle har god internasjonal klasse. Norge ligger frisørfaglig helt i verdenstoppen.

Årets Frisør har flere kategorier, der selve Årets Frisør 2010 vel står som den gjeveste. Vinneren kåres blant regionsvinnere i en landsomfattende konkurranse om å lage Norges mest inspirerende foto med hår i fokus. I tillegg til Årets Frisør kåres Årets Hårstylist, Årets Lærling og Årets Avant Garde i fotokonkurransen. I bedriftsklassen kåres Årets Frisørbedrift og Årets Frisørkonsern, basert på evaluering av økonomiske resultater, ledelse og entreprenørskap. Norges fremste frisørbedrifter kan stå som inspirerende forbilder for alle bedrifter, helt uavhengig av bransje. Årets Frisør prisfesten foregår på Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo, i en fullsatt Sonja Henie sal. De nominerte og deres arbeider presenteres i fagbladet FRISØR nr 1 2010 og på nettsiden til arrangøren Norske frisør- og velværebedrifter; www.nfvb.no. Bildene presenteres også på nettsiden www.creomedia.no/frisornr0110.

Tags: