Aksjeopsjoner tildeles nyansatte i ODIM konsernet

(Hareid – 2. september 2008): I overensstemmelse med fullmakt fra generalforsamling av 4. desember 2007 har styret i ODIM ASA den 1. september tildelt aksjeopsjoner til de som er ansatt i ODIM konsernet i perioden etter forrige tildeling (februar 2008) og fram til og med 29. august 2008.

Opsjoner tildelt 1. september 2008 gir rett til å erverve aksjer til kurs 83 kroner, som er sluttkursen på Oslo Børs på tildelingstidspunktet. Totalt er det per 1. september 2008 tildelt 1.215.220 opsjoner under det pågående aksjeopsjonprogrammet, noe som tilsvarer 2,67 % av aksjekapitalen per februar 2008.

Primærinnsider Bjørn Roger Andersen er tildelt 3.150 opsjoner. Ny beholdning: 0 aksjer og 3.150 opsjoner.