OKI lanserer rask og allsidig bordskriver for kreative miljø

OKI Printing Solutions nye fargeskriver C3600 er raskest i klassen og passer for arbeidsplasser med høyt tempo. Til tross for høyt ytelsesnivå er skriveren så liten at den kan plasseres på skrivebordet og passer dermed godt inn i kontormiljøet.

C3600 er perfekt for små kreative kontorer. Selv kontorer hvor det er trangt om plassen, kan nå få en skriver som produserer profesjonelle utskrifter. Dermed reduseres behovet for å kjøpe eksterne trykkeritjenester. Skriveren er også mer stillegående enn konkurrerende produkter og fremstår dermed ikke som et støyende element på kontoret.

– Takket være vår prisbelønte digitale LED-teknologi høynes utskriftsnivået for enkeltbrukere og små arbeidsgrupper. C3600 er liten som en bordskriver, men har ytelse som en betydelig større skriver. Med denne skriveren kan alle enkelt og kostnadseffektivt produsere eget materiell, som visittkort, flygeblader og bannere internt i bedriften, sier Ronald Lindquist, Norgessjef i OKI Printing Solutions.

ProQ2400 Multilevel-teknologi og High Definition-toner gjør at du får utskrifter med høyere detaljnivå, større fargedybde, jevnere farge og et glanset preg.

- C3600 er raskere enn andre skrivere i sin klasse og klarer hele 20 sider høykvalitetsutskrifter i minuttet. Den er dessuten hurtigstartende; 10 sekunder for første utskrift i sorthvitt og 12 sekunder for farge, sier Ronald Lindquist.

Skriveren er enkel å vedlikeholde, er miljøvennlig og kostnadseffektiv med separat toner og trommel. For god kontroll finnes også muligheter for å kontrollere utskriftskostnadene samt begrense antall fargeutskrifter og bruksområder.

C3600 er tilgjengelig fra 20. mai og har en anbefalt utsalgspris på 3200 kroner eks. mva.

Ronald Lindquist, Norgessjef, OKI Printing Solutions,
mob. 918 38 282 eller ronald.lindquist@oki.no