Temposterke skrivernyheter med høy arbeidskapasitet

OKI Printing Solutions ble tidligere i vår kåret til markedets mest kostnadseffektive og hurtigste laserskrivere. Nå lanserer OKI to nye kostnadseffektive og hurtige skrivere: B930 og B6250. Skriverne er enkle i bruk og passer brukere som ønsker å produsere profesjonelle sort/hvitt-dokumenter av høyeste kvalitet. B930 og B6250 utmerker seg med høy produksjonskapasitet og driftssikkerhet.

- Profesjonelle brukere stiller høyere krav til skrivernes kapasitet og kostnadseffektivitet. Derfor er vi svært fornøyd med å kunne tilby norske kunder de mest økonomiske skriverne på markedet i dag - og til en god pris. B930 og B6250 passer godt for brukere som håndterer store papirmengder, som eksempelvis bank- og forsikringsbransjen, sier Ronald Lindquist, Norgessjef i OKI Printing Solutions.

OKI B930 skriver hele 50 A4-sider pr. minutt i sort/hvitt og første side kommer allerede etter 3 sekunder. Selv med høyeste utskriftshastighet håndterer skriveren 1200x1200 dpi oppløsning. Det gjør B930 overlegen i sin klasse. Skriveren håndterer dessuten en rekke ulike formater, alt fra A6- opp til A3-dokumenter, noe som gir brukerne stor fleksibilitet. B930 har også mange muligheter innen papirskuffer, blant annet en High Capacity Feeder som håndterer 2000 ark.

Også B6250 sikrer raske førstesideutskrifter og skriver opp til 30 A4-sider pr. minutt i sort/hvitt. Den lave prisklassen gjør skriveren ideell for små arbeidsgrupper som trenger raske A4-utskrifter.

Anbefalt utsalgspris er kr 22.561,- eks.mva. for B930n og kr 3.290,- eks.mva. for B6250. Begge skriverne er tilgjengelige på markedet i slutten av juni.

Ronald Lindquist, Norgessjef, OKI Printing Solutions,
mob. 918 38 282 eller ronald.lindquist@oki.no