Internasjonal pris til One Call

(Oslo 24. september 2014) One Call har blitt tildelt en internasjonal kvalitetspris for ledelse, innovasjon og topp kundebehandling. Prisen blir gitt til selskaper som skiller seg ut fra sine konkurrenter i egen bransje og ble utdelt i Genève søndag kveld.

- Det er alltid stas å vinne heder og ære, særlig i lys av at vi feirer 10 årsjubileum i disse dager. Vi er stolte av den ferden vi har lagt bak oss og ser på prisen som en motivasjon for å jobbe enda hardere for våre kunder i de neste 10 årene, sier One Call-sjef Øistein Eriksen.

Prisen «BID Award for Quality» ble delt ut for 28 år på rad og er et resultat av en lang nominasjonsprosess hvor innovasjon, kundebehandling, omdømme og ikke minst resultater evalueres av en ekspertjury som ser på kandidater i 179 land. Alle vinnerne har vist at de skiller seg positivt ut fra sine konkurrenter i egen bransje.

Tidligere vinnere er blant annet Wal-Mart (USA), Alcoa (USA), TATA Group (India), Viking Line (Finland) og Royal Jordanian Airline (Jordan).

- Vårt mantra vil alltid være at kundene våre skal ha en god brukeropplevelse og høy kvalitet på de tjenestene som leveres. Foruten å takke alle som bidrar i hverdagen, vil jeg rette en ekstra takk til alle våre over 450.000 kunder som hittil har blitt med oss på reisen, avslutter Eriksen.

Vedlagte bilde: Øistein og deler av kundeservicegjengen til One Call

For mer informasjon, kontakt:

Øistein Eriksen

E-post: eriksen@onecall.no