One Call først ute med Fri Bruk på permanent basis

(Oslo, 3. september 2012) Tirsdag 4. september lanserer One Call Norges første abonnement med helt fri bruk av mobilen til en fast pris per måned. Til forskjell fra konkurrentenes lokketilbud er One Call FRI et abonnement, og ikke en kampanje. Og i tillegg oppgraderes eksisterende pakkeabonnement kraftig.

Med One Calls nye abonnement One Call FRI kan du ringe, sende sms og bruke mobildata ubegrenset til 499 kroner per måned.

«One Call ønsker å gi kundene frihet til å kommunisere så mye de vil, og på den måten de selv ønsker, uten å bekymre seg for kostnadene. Med One Call FRI lanserer vi Norges beste og tryggeste storbrukerabonnement. Vi lar kundene ringe, tekste og bruke så mye mobildata de orker til 499 kroner per måned», sier One Call-direktør Øistein Eriksen.

Den økende utbredelsen av smarttelefoner i markedet gjør at kundene bruker mobilen på en helt annen måte enn tidligere. Kundene kommuniserer mer enn før samtidig som de tar i bruk nye tjenester. Det  ommuniseres både via tradisjonell tale og sms så vel som via Facebook og andre sosiale medier. Samtidig lytter vi oftere til musikk og ser TV via mobilens internettforbindelse.

«Når mobilen stadig får nye bruksområder og mobilvanene endrer seg så raskt som de gjør, kan det være en utfordring å forutsi hvilket abonnement som samsvarer best med akkurat din mobilbruk. One Call FRI gjør hverdagen enklere for dem som ikke ønsker å telle ringeminutter og megabytes, og vil være prisgunstig for storbrukerne», fortsetter Eriksen.

One Call henvender seg til Norges ca 3,5 millioner privatkunder som betaler mobilregningen selv.

«Vi er her for vanlige mobilbrukere, men inntil videre ikke for bedrifter eller personer med databehov som passer bedre for fiber», sier Eriksen.

I tillegg til lanseringen av One Call FRI oppgraderes også bestselgerne Folkepakka og Full Pakke fra 1. september. For Folkepakka dobles inkludert mengde mobildata til 1000 megabyte, samtidig som antall minutter og SMS også økes. For Full Pakke tredobles inkludert mengde mobildata til 3000 megabyte.

«Vi har stor suksess med våre pakkeabonnement. Nå gjør vi bestselgerne Folkepakka og Full Pakke enda bedre for kundene våre, slik at de kan bruke telefonen enda mer – uten å betale noe ekstra. Ingen kunder skal være i tvil om at de får markedets beste tilbud og suveren dekning hvis de velger et abonnement fra One Call. Alle våre eksisterende kunder får oppgradert sine abonnement, og endringen er  ermanent – det er ikke noe lokketilbud. Og kundene får fremdeles norske priser i og til Norden. Med andre ord: Billig og enkelt – hele tiden», avslutter Eriksen.

One Call står for billig og enkelt, og er i flere år på rad den raskest voksende mobiloperatøren i Norge. I 2010 vant virksomheten flere nasjonale kåringer; bl.a. bransjens beste kundeservice, årets mobiloperatør og Norges Mest Fornøyde Mobilkunder, og i 2011 vant vi Norsk Kundebarometer – samlet og på tvers av alle bransjer. I år vant vi Norsk Kundebarometer suverent for mobilbransjen. One Call har Norges mest fornøyde mobilkunder og er en del av Network Norway som inngår i Tele2 ABs norske virksomhet.

Kontaktperson:
Direktør Øistein Eriksen – mobil: 408 58 500 – E-post: oe@onecall.no