Neolane første leverandør av personlig tilpasset one-to-one-innhold på Facebook

Neolane Interaction tar sosial markedsføring ett skritt videre gjennom å gi merkemarkedsførere muligheten til dynamisk å generere innhold og tilbud i sanntid, på tvers av alle inngående og utgående markedsføringskanaler

Leverandøren av konversasjonell markedsføringsteknologi, Neolane, lanserte i dag markedets første funksjonalitet for dynamisk generering av sanntidsbasert, personlig tilpasset markedsføringsinnhold og -tilbud på merkevaresider. Neolane gir med det virksomheter muligheten til å etablere lønnsomme relasjoner til mer enn 800 millioner Facebook-brukere. Denne nye funksjonaliteten er nå tilgjengelig i den nyeste versjonen av Neolane Interaction – Neolanes applikasjon for samordning av inngående og utgående markedsføringskampanjer og -tilbud.

Applikasjonen Neolane Interaction byr også på andre forbedringer, som ble presentert i dag på selskapets globale kundekonferanse i Paris. Ny funksjonalitet støtter Neolanes målsetning om å gjøre det mulig for merkemarkedsførere å omdanne anonyme fans og tilhengere til identifiserbare enkeltpersoner som man kan kontakte og etablere langsiktige, lønnsomme relasjoner med. I kjølvannet av selskapets banebrytende Social Opt-In-funksjonalitet, innleder Neolane nå en ny era innen effektiv sosial markedsføring og personvern med sin funksjonalitet for avansert administrasjon av sosiale tillatelser.

Dagens mest spennende nyhet er utvilsomt funksjonen som gjør det mulig for markedsførere å gi hver enkelt Facebook-bruker en fullstendig interaktiv one-to-one-kundeopplevelse gjennom å tilpasse innholdet på merkevaresider basert på den enkeltes brukerprofil. Det betyr at to Facebook-brukere som ser på den samme Facebook-siden, vil bli vist forskjellig innhold: Mens den ene for eksempel får et personlig oppsalgstilbud tilknyttet merkevarens lojalitetskort, kan den andre for eksempel motta en påminnelse om en kampanje hun/han allerede har mottatt via e-post.

"Gjennom skreddersydd one-to-one-innhold for Facebook gjør disse nye funksjonene markedsføreres håp om lønnsom sosial markedsføring til en realitet," sier Stephane Dehoche, grunnlegger og administrerende direktør i Neolane. "Denne nyeste generasjonen av Neolane Interaction representerer et bransjeledende teknologigjennombrudd som vil gjøre merkevarers relasjoner til kunder via sosiale medier, pålitelige og lønnsomme."

Neolane Interaction er en del av Neolane-plattformen, og applikasjonen er en sanntidsbasert anbefalingsmotor som gjør det mulig for markedsførere å tilby entydige og nøyaktige tilbud på tvers av inngående og utgående kanaler. Neolane Interaction er basert på en kraftig regelmotor som matcher hver enkelt kontakt mot en sentral kundedatabase, velger ut de beste tilbudene for kontakten, tilpasser dem i forhold til best egnet kanal – det kan være e-post, sosiale medier, mobiltelefon, nettside eller kundekontaktsenter – og til slutt presenterer tilbudene for kontakten. Med Neolane Interaction kan merkemarkedsførere lage nøyaktige og personlig tilpassede tilbud som presenteres dynamisk til rette person, til rett tid, uavhengig av kanal.

Tlf.: 33 1 55 02 27 95

Neolane tilbyr den eneste konversasjonelle markedsføringsteknologien som gjør det mulig å bygge og opprettholde varige one-to-one kundedialoger. Ved bruk av denne teknologien vil selskap oppnå økt inntekt og optimalisert markedsføringseffektivitet. Takket være programvareplattformens evne til å håndtere e-post samt samle innkommende og utgående kanaler, ser markedsførere resultater på rekordtid. Neolane er enkel i bruk for ferske så vel som for drevne brukere. I tillegg er Neolanes kunder i stand til å tilpasse seg nye utfordringer knyttet til markedsføring og å utnytte nye forretningsmuligheter raskere enn sine konkurrenter. Mer enn 300 internasjonale storkunder har satt sin lit til Neolane, deriblant Sony Music, Alcatel-Lucient, Orange, Sears Canada og Sephora. Besøk www.neolane.com

Tags: