Kjøttets betydning i kostholdet. Hva er myter og hva er fakta om kjøtt?

Sett allerede nå av tirsdag 26. april kl 10 - 15 til en matnyttig dag på Matforsk i Ås - der du får høre siste nytt fra norske og nordiske fagfolk. Vi lover også matglad pausemat - alt i en ramme der du møter kolleger fra næringsmiddelindustri, myndigheter og presse. Nærmere informasjon om seminaret KJØTT OG HELSE, program og påmelding sendes deg i løpet av noen uker Hilsen arrangørene: Opplysningskontoret for kjøtt vibeke.bugge@ofk.no Opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt ase.kringlebotn@egg.no Kjøttindustriens fellesforening, KIFF espen.lynghaug@kiff.no Matforsk AS liv.bakke@matforsk.no

Om oss

Hvem er Opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt? (OEH) OEH er et merkenøytralt markedsførings- og informasjonsorgan for egg, kylling og kalkun fra norsk landbruk. Målet er? Det overordnede målet er å bidra til økt forbruk av norske egg, norsk hvitt kjøtt (kylling og kalkun) og bearbeidede produkter av dette. Det er gode, sunne og trygge matvarer som vi gjerne kan spise mer av.