Gjør iPad lett å bruke i bilen

NextBase som er en klar markedsleder for baksete underholdning i bil introduserer et nytt produkt for iPad, - ”Click & Go iPad mount”,  og gjør den trafikksikker for bruk i bilen, samtidig som den tilfører nye bruks egenkaper for det populære produktet.

PRESSEMELDING

NextBases nye ”Click & Go iPad mount” gjør at iPad’en kan festes til bilens nakkestøttestag og utnytter de velprøvde Click&Go festene som er krasjtestet for bruk i bil. NextBase festet gjør det langt enklere å ta iPad’en inn og ut av bilen, med ferdig opplegg for 12V spenningsuttak i festet og ingen løse kabler. IPad’en spores meget lett på, og den lader enheten mens den står i festet. Festet har også ”Apples camera connction kit”, sender for trådløs headset og dokking stasjon for minebrikker.

Passasjerene i baksete kan da utnytte iPad’ens mobil egenskaper på en sikker måte under kjøreturen, og ved reisemålet ta med brettet ut av bilen på en enkel måte – med et fulladet batteri!

”Click & Go iPad mount” vil være i salg i Norge fra Juni. Prisen til sluttbruker er kr. 1295.-

Optical Storage er en nordisk distributør med hovedkontor i Oslo, og egne kontor i Stockholm og København. Optical Storage distribuerer en rekke kjente merkeprodukter som TomTom, NextBase, Navigon, Cideko, Verbatim m.fl. i .Norden

For ytterligere informasjon kontakt:

Gerhard Gilje
Gerhard.gilje@opticalstorage.com
tlf. dir: 23 03 61 92

Optical Storage AS
Grensveien 95
Tlf.    67 10 44 10
Faks 23 03 61 99
info@opticalstorage.com

Om oss

Vi er ett skandinavisk import og distribusjon selskap med hovedkontor i Norge og salgskontorer i Sverige og Danmark. Optisk Storage AS er markedsleder i bransjen områdene som utgjør vår base, DVD i bilen og profesjonell mediaduplisering. Hos oss finner du kvalitetsprodukter fra ledende merkevarer og en salgsorganisasjon med høy kompetanse innenfor vårt virksomhetsområde. Optical Storage AS har vært en leverandør du kan stole på siden 1982.