Hyundai M-Box K3-TP01 multimediaspillere med en omfattende filstøtte

K3-TP01 tilhører den siste generasjonen multimediaspillere med en omfattende filstøtte som lar deg spille alle kjente bilde, video og musikkformat. Det viktigste, utenom den omfattende filstøtten, er det K3-TP01’s høykvalitets bilder, og den reagerer raskt på dine kommandoer og er stille. Det er fordeler man sjeldent ser i spesifikasjoner, men som man setter pris på i sofakroken!

HDMI 1.3-grensesnittet med høy overføringshastighet garanterer full HD med opptil 1080p. Menyene i K3-TP01 er høyoppløste hvilket gjør at de blir ekstra tydelige og informative å navigere. En sterk nettverksstøtte med klienter for Bit Torrent, Samba, FTP og UpNP gir deg frihet til enkelt og sikkert å behandle innholdet i spilleren. På spillerens frontpanel finns et LCD-panel som viser filnavn, oppløsning og status samt et antall  touch-kontroller med blå LED-belysning for manøvrering uten fjernkontroll. Knappenes belysning kan også slukkes. Via displayen får man tydelig informasjon så man kan lytte på internetradio og musikk uten at TVen behøver være på hvis K3-TP01 er tilkoblet til en forsterker. Menysystemet er brukeranvendelig og man kan velge mellom filinformasjon eller mediabibliotek med ikoner som viser titlenes bilder (eks. coverbilde). Spilleren støtter MP3 lyrics og kan vise teksten i forskjellige fonter. Det går også an å importere egne fonter. Dynamisk Zoom gjør det enkelt å dra bilder i valgfri retning (uavhengig av hverandre) eller uten at du trenger å gjøre innstillinger i menyen.

Gerhard Gilje
Gerhard.gilje@opticalstorage.com