Over 100 års lagring med Falcon Platinum DVD media – en ny standard for de som trenger ekstra lang lagringstid.

PRESSEMELDING

Behovet for lang og sikker lagring har alltid vært et problem å løse. Falcon Media kan nå levere media med over 100 års sikker lagringstid. Falcons Platinum DVD-R media er nå på markedet.

Falcon Archival Platinum DVD-R bruker en platina-sølv legering som gir samme motstand mot korrosjon som gullbaserte arkiveringsmedia, men til en betydelig lavere pris.

Akselererte livstidstester utført i høy luftfuktighet og høy temperaturer viser en fantastisk arkiveringstid for Falcon Archival Platinum DVD-R media. Archival Platinum DVD-R garanterer sikker lagring i over 100 år under forutsetning om korrekt bruk og oppbevaring.

For mer informasjon:

FalconMedia distribueres i Skandinavia av Optical Storage – den ledende distributøren på det nordiske markedet for profesjonell CD/DVD kopiering, duplisering og produksjon.Optical Storage har egne salgs- og service-kontor i Oslo, Stockholm og København.

Kontakt:

Arve Isaksen
tlf. 93 20 19 00
arve.isksen@opticalstorage.com

Optical Storage AS
Grensveien 95
Tlf.    23 03 61 90
Faks 23 03 61 99
info@opticalstorage.com

Om oss

Vi er ett skandinavisk import og distribusjon selskap med hovedkontor i Norge og salgskontorer i Sverige og Danmark. Optisk Storage AS er markedsleder i bransjen områdene som utgjør vår base, DVD i bilen og profesjonell mediaduplisering. Hos oss finner du kvalitetsprodukter fra ledende merkevarer og en salgsorganisasjon med høy kompetanse innenfor vårt virksomhetsområde. Optical Storage AS har vært en leverandør du kan stole på siden 1982.