Rimage lanserer nye løsninger for overvåking

Rimage – den ledende produsenten av on-demand produksjonsløsninger for CD/DVD/Blu-ray system introduserer nye softwareløsninger for overvåknings -informasjon og -kamera – for bedre informasjonskvaliteten, lette arkivering og tilbakehenting av informasjon.

Med et voksende antall overvåkningskameraer og krav til forbedret bildekvalitet og bildefrekvens står mange bedrifter og organisasjoner i dag med et problem for å håndtere kritisk data, og ta vare på dem på riktig måte.

Rimage har gjennom en integrasjon med Milestone XProtect plattformen løst disse og andre kritiske distribusjons- og arkiveringsbehov for Milestone brukere. Rimage Surveillance ”Publisher” og ”Archiver” for Xprotect gir en fullstendig automatisert prosess for å eksportere data for publisering og behandling til langtidsarkivering på DVD og Blu-ray media.

Rimage Surveillance Publisher gjør det mulig direkte fra Milestone SmartClient enkelt å eksportere ut et eller flere videoclip til DVD/Blu-ray media med automatisk merking på platen. Milestone XProtect viewer ligger på hver plate. Det gjør det mulig a å se på innholdet på hvilken som helst Windows maskin med DVD eller Blu-ray leser.

Rimage Surveillance Archiver integreres med Milestone XProtect Enterprise plattformen. Applikasjonen tillater administrator å skape unike arkiveringsskjema for hvert kamera basert på dato/tid eller størrelse på videofilen(e). Etter at skjemaet er definert, går arkiveringen på DVD/Blu-ray mediet automatisk.

Optical Storage AS, er den nordiske distributøren for Rimage. Optical Storage har egne salgs og servicekontor i Norge, Sverige og Danmark.

For mer informasjon kontakt

Kontaktperson: Christian Almstedt
Direkte telefon: +46-8-594 777 52
Email: christian@opticalstorage.se

Optical Storage Sweden AB Box 722 191 27 Sollentuna Tel: 08-594 777 50 Fax:08-594 777 55 www.opticalstorage.se

Om oss

Vi er ett skandinavisk import og distribusjon selskap med hovedkontor i Norge og salgskontorer i Sverige og Danmark. Optisk Storage AS er markedsleder i bransjen områdene som utgjør vår base, DVD i bilen og profesjonell mediaduplisering. Hos oss finner du kvalitetsprodukter fra ledende merkevarer og en salgsorganisasjon med høy kompetanse innenfor vårt virksomhetsområde. Optical Storage AS har vært en leverandør du kan stole på siden 1982.