USB -minne med skrivebeskyttelse og CD ROM partisjoner

Nå kan du få skrivebeskyttete (WORM) og CD ROM partisjoner på USB minne. Siden USB disken nå kan defineres som fast disk kan den også lese inn bootbare disker. Med IMIs M6300 serie maskiner kan du gjøre det. Dette utvider bruksmulighetene for USB minne som i dag i brukes i vesentlig grad for lagring av data.

Med IMI M6300 kan man skrivet il USB minne med innhold for distribusjon av data som ikke skal gå an å forandre eller som du vil alltid skulle finnes på minnebrikken. Det går an å kombinere dette med partisjoner som kan brukes som vanlig lagringsplass for bruker..

USB minnepinner har blitt et dataprodukt brukt av de fleste – for lagring av data- nå får den flere bruksområder.

Eksempel på konfigurering av USB minne:

• 1 x CD-ROM partisjoner med Autorun + 1 x Standard removable USB partisjon
  • 1 x Read-Only partisjon med data + 1 x Standard removable USB partisjon
  • 2 x Standard removable USB partisjon

IMI M6300 er en profesjonell enhet for duplisering av USB minnepinner og kommer i enheter for 10, 20, 30 og 40 kopieringsporter.

Det går også an å konfigurere USB minnet med ”Product Name” og ”Manufacturers Name”, dette vil vises  bl.a. i Windows.

Alle USB minnene kan få ett unikt serienummer som kan lagres i den innebygde SQL databasen.

For mer informasjon kontakt:

Arve Isaksen
tlf. 93 20 19 00