Optidev åpner nytt kontor i Bergen

Report this content

Optidevs representasjon i Norge utvides for å møte den raskt voksende etterspørselen på  firmaets tjenester.

Optidev har åpnet Vestlandskontor i Bergen. Etableringen er en del av firmaets aggressive ekspansjonsstrategi og formålet er å komme nærmere de norske kundene og å øke servicenivået. Optidev har siden to år tilbake hatt kontor på Jessheim utenfor Oslo. Med kontor i Bergen nå øker firmaets kapasitet og rekkevidde.

“Vestlandet har etter Oslo-regionen den nest sterkeste veksten i Norge og det er derfor vikig å finnes på plass der,” sier Christian Walby, salgssjef for Optidev i Norge. “Det nye kontoret gjør at vi kan vokse raskere og samtidig beholde vår smidighet og fleksibilitet.”

Optidev har et voksende antall kunder på det norske markedet, inklusive firma som NSB, DHL, Byggmakker og Komplett.no. Firmaets TrueMobile-konsept er et komplett virksomhetssystem med mobil IT-støtte for bransjer som persontrafikk, transport og logistikk, helsesektor, detaljhandel, service, salg, etc.

Kontakt
Christian Walby, Salgssjef Optidev Norge, +47  48 22 13 33, christian.walby@optidev.no

Om Optidev

Optidev er spesialister på mobile IT-system for personell både i feltet og kontoret. Optidevs TrueMobile-konsept er en modulbasert løsning der alt er inkludert til en fast månedsleie. Firmaet ble startet i år 2000 og idag finnes det kon­tor med egen programutvikling i Borås, Göteborg, Stockholm, Bergen og Oslo. Mer informasjon om Optidev finner du på http://www.optidv.se.

Tags: