Notering av Odfjell Drilling Ltd. på Oslo Børs

Vedtatt notert:   25.09.2013
Noteringsdato:   27.09.2013
Ticker:  ODL

Odfjell Drilling is an integrated offshore drilling and oil service company with more than 40 years experience, which in addition to owning and operating a fleet of high quality harsh and ultra-deepwater mobile offshore drilling units, has substantial presence in platform drilling, engineering and well services.

The company has more than 3,000 employees and is present in several regions worldwide supporting a client base primarily consisting of major oil and gas companies.

Aksje- og selskapsdata, meldinger fra selskapet og historikk

Alle nye aksjenoteringer på Oslo Børs og Oslo Axess

Denne nyhetsvarslingen er sendt i overensstemmelse med ditt abonnement på 'Min side' på www.oslobors.no.
Dersom du ikke lenger ønsker å motta slik varsling, vennligst avslutt abonnementet ved å logge inn på 'Min side' og fjerne avkrysningene på fanen 'Nyhetsvarsling'.