Apple kunngjør iPhone 5s, iPhone 5c: Unbox It, OtterBox It

Cork i Irland – Apple® har avduket to nye, banebrytende smarttelefoner. OtterBox®, det bestselgende dekslet til smarttelefoner i Nord-Amerika, kunngjorde at Defender Series®-, Commuter Series®-, Reflex Series®- og Prefix Series®-deksler og beskyttelsen Clearly Protected™ til iPhone 5s umiddelbart vil komme i handelen.*

Med funksjoner som Touch ID, koprosessor og rask A7-brikke krever iPhone 5s nyskapende beskyttelse, og brukere av nye iPhone 5c vil ønske å beskytte den sømløse, blanke plasten mot slitasje og riper. Flere beskyttelsesprodukter fra OtterBox vil snart være tilgjengelige, blant annet Defender Series og Commuter Series til iPhone 5c. Apple-eiere vil også kunne skreddersy dekslene med over 215 “Build Your Own”-fargekombinasjoner til dekslene i Defender Series og Commuter Series.

"Alle Apple-lanseringer bringer ny teknologi som forbedrer brukeropplevelsen til iPhone, og samtidig skaper utfordringer som gjør at produktene våre utvikler seg videre," forteller OtterBox CEO Brian Thomas. "Vi har svært dyktige design- og ingeniørteam som arbeider hardt for å forutse ny teknologi og finne de mest elegante og brukervennlige løsningene til dekslene våre. Som alltid viser OtterBox-teamet vei med innovasjon innen førsteklasses beskyttelsesløsninger til de nye telefonene, og vi ønsker utfordringene ved alle nye produktlanseringer velkommen."

Defender Series kombinerer en innebygd skjermbeskytter, polykarbonat-ramme og støtdempende syntetisk gummi som gir bransjeledende beskyttelse mot riper, støv og fall. Den nye utformingen til Defender Series er laget spesifikt med tanke på den nye fingeravtrykksteknologien Touch ID, og dekslet forstyrrer ingen av telefonens funksjoner. Svingfeste til belte er inkludert til handsfree-bruk.**

Dekslene i Commuter Series gir elegant beskyttelse i form av selvklebende skjermbeskytter, robust midtlag i syntetisk gummi og et solid ytre i polykarbonat. Den lommevennlige designen er tilgjengelig i en rekke nye farger.***

Elegant, fleksibel design møter avansert smarttelefonsikkerhet i Reflex Series. Skyvbar design i to deler gjør den enkel å sette sammen og fjerne for dokking med tredjepartstilbehør. Reflex Zones™ i hjørnene demper støt

og leder det vekk fra telefonen. En selvklebende skjermbeskytter beskytter glasset mot riper og smuss.***

Prefix Series har to lag og et sammenhengende ytre for maksimal støtdemping og ukomplisert beskyttelse. Telefonen omgis av syntetiske gummiputer, og den selvklebende skjermbeskytteren forhindrer riper.***

Clearly Protected-beskyttelse er nå tilgjengelig til iPhone 5s og gir et komplett utvalg innen skjermbeskyttelse.

•     Vibrant – Blank, sterk, selvreparerende polyuretan som bevarer skjermbildets farger og skarphet

•     Clean – Matt, sterk selvreparerende polyuretan som reduserer gjenskinn, fingeravtrykk og flekker

•     Privacy – Matt, firelags polyester som skjuler tekst og bilder fra alle fire sider

Mer informasjon om hele OtterBox-kolleksjonen for Apple-telefoner, inkludert iPhone, iPod touch, iPad og iPad mini, finnes på www.otterbox.co.uk. Alle OtterBox-deksler til iPhone 5S er også kompatible med iPhone 5.

Med utgangspunkt i en enkel boks ble OtterBox® stiftet i 1998 med en kolleksjon av uknuselige, vanntette bokser. I dag er OtterBox det bestselgende dekselet til smarttelefoner og har en bred kolleksjon førsteklasses skjermbeskyttere og annet ekstrautstyr til ulike forbrukerlivsstiler.

OtterBoxs gode samarbeid med ledende mobiltelefonprodusenter, forhandlere og tjenestetilbydere gir kundeservice i verdensklasse og et vedvarende engasjement for fremragende produktkvalitet.

OtterBox har vært på Inc. 5000s liste over de raskest voksende privateide amerikanske selskapene seks ganger, er anerkjent av Forbes Magazine som et av ” America’s Most Promising Companies”, og er flere ganger havnet på FORTUNE Magazines årlige liste Great Place to Work®. Det familieeide, private selskapet har globalt hovedkontor i Fort Collins i Colorado, foruten kontorer i Boston, San Diego, Cork og Hongkong.

Mer informasjon finnes på otterbox.co.uk. We’ve Got Technology Covered.

Noter:

* Kilde: NPD Group/Retail Tracking Service/November 2010-June 2013

** Defender Series er IKKE vanntett. Vil gi ytterligere beskyttelse mot støt og fall.

*** Commuter Series, Reflex Series og Prefix Series er IKKE vanntette. Vil gi ytterligere beskyttelse mot støt.

©2013 Otter Products, LLC. Med enerett. OtterBox og alle OtterBox-logoer, varemerker og symboler tilhører Otter Products, LLC. Alle andre logoer, varemerker og symboler tilhører de respektive eiere.

Tags:

Om oss