Eksepsjonell bildekvalitet - i hjertet av hver Philips TV

TP Vision vil fortsette med sin langsiktige policy  om å flytte selskapets nåværende topp PQ Processing Technology fra hi-end Tv sett inn i neste års mid-range 2016 modeller

HDR vil være en sentral del av 2016, med alle settene fra 6000-serien og oppover tilbyr Philips Tv HDR + kompatibilitet og være i stand til at akseptere HDR innhold via HDMI 2.0a, USB eller via streaming-tjenester og fullt ut kunne behandle av innholdet.

All HDR kompatibilitet vil være en del av en Software som kommer være tilgjengelig kort tid etter at de nye  produktene er lansert i markedet. Q2 i 2016.

HDR innhold vil sannsynligvis være en mangelvare i de tidlige dagene av formatet, har Philips lagt et HDR-oppskalerings funksjon for å øke det dynamiske området av innhold. HDR oppskalering har blitt utviklet for bruk med Micro Dimming Pro og Bright Pro som er bakgrunnsbelysnings systemet til Philips.

Micro Dimming Pro bruker en spesiell programvare som kontrollerer bildet og analyserer det inn i 6.400 ulike soner, justering  av hver sone for å vise de dypeste svarte og hvite områder. Bright Pro gjør at vi kan bruke  700 Nit av panelet og øker lokale  lysnivåer innenfor et bilde som der skaper betydelig bedre kontrast og mer levende farger..

Toppmodellen i første halvår 2016 Range vil bli den nye 65 "7601, som er en direkte bak-led TV.  Bakgrunnsbelysningen og Micro Dimming Premium, er nå funnet i en 7000-serie  for første gang. Micro Dimming Premium system har bakgrunnsbelysning med 128 segment og resulterer i det dypeste sort å  vises med det lyseste hvite.

7601 prisede  Perfect Pixel Ultra HD inkluderer også: Premium Color, Perfect Natural Motion og Ultra Resolution Oppskalering.

Premium Color i 7601 er en kombinasjonen av den normale «Color Processing».250 billion Color Processing. Med så mye mer fargeoppløsning og strålende farger, vil du glemme at du ser på en skjerm i det hele tatt.

Den nyeste versjonen av Philips prisbelønte bevegelse  system, Perfect Natural Motion, som bruker sin fire milliarder pixel prosessorkraft til å produsere bilder med eksepsjonell skarphet,  flytende bevegelse og action. Enten  det HD eller UHD innhold.

UHD oppskalering vil tillate forbrukerne til å nyte bilder i UHD kvalitet uansett kilde De ser på.

Philips 7101 og 7181 som er Edge Led produkter, har begge  Premium Colour Technology> delvis takket være Wide Color Gamut paneler - forbedret med opptil 85% -Disse paneler klarer og produsere utrolige naturlige og realistiske  klare sterke farger.

The Perfect Natural Motion systemet er  nå tilgjengelig i 6000-serien for første gang, og finnes på 6561 og 6501-modeller, mens 6101 og 6401 har Natural Motion systemet.

Ambilight er fortsatt et sentralt element av Philips TV PQ, alltid for å forbedre bildekvaliteten,  ta bort øyeplager og  gi en opplevd økning i kontrast.

Den ultimate av Ambilight-teknologien er fortsatt den nylige lanserte  8901. AmbiLux- modellen med sine 9 pico lamper klarer den  å projisere bildet på skjermen utover grensene av TV settet, mens den siste 8601- har fire-sided Ambilight med en ekstra slank ramme og designe fot.

2016-serien vil se 3 sided Ambilight ned til 6000-serien med 6561-modellen, mens 6401 og 6501-modeller med 2-sidig Ambilight.

Mediekontakt:
Produkt:
Daniel Eriksson
+47 938 49 437
daniel.eriksson@tpv-tech.com

7100-serien: https://youtu.be/_-zKqf7eBwQ
6500-serien: https://youtu.be/tj4SO0-6Mms
7601-serien: https://youtu.be/67EH_Bj9Fu0
Ambilight: https://youtu.be/FZE5I-GcVVM
Bildekvalitet: https://youtu.be/RMizzL4D94E

Press materiale og informasjon

For ytterligere materiale , bilder , videoer , opptakene vennligst besøk TP Vision presserommet på http://www.tpvision.com/image-library

Philips TV i Norden er solgt og markedsført av TP Vision, et selskap eid av TPV, som er en av de ledende produsenter av skjermer og Tver.