Plantasjen flytter utendørs på Lillestrøm

Report this content

Torsdag slår Plantasjen dørene opp til den første norske sesongsbutikken på Lillestrøm. En utendørsbutikk på parkeringsplassen utenfor Varemessen kommer til å være åpen i vår når etterspørselen etter hageprodukter er stor.

"Sesongsalg utendørs er et helt nytt konsept for oss. Vi er spente på satsingen på Lillestrøm, og vi håper at kundene liker det nye tiltaket", sier Rolf Baisgård, administrerende direktør i Plantasjen Norge AS.

Trenden viser at hageinteressen øker i Norge. Folk setter mer og mer pris på en vakker og velholdt hage. Nå vil vi også innrede ute, og hagen blir nesten er forlengelse av stua. Dette er noe som Plantasjen henger seg på i den nye sesongbutikken.

"Tanken med sesongbutikken er å komme nærmere kundene våre for å møte deres ønsker og behov. Vi tilbyr ekspertise og populære produkter i gangavstand til sentrum nå som hageinteressen er størst", sier Rolf Baisgård.

I sesongbutikken vil det være stort utvalg av vekster og hageprodukter samt en utdannet hagemester som kan gi råd og svare på spørsmål. Butikken er åpen i perioden 19. april til 30. juni, hverdager 10-20 og søndager 9-18.

For nærmere opplysninger kan du kontakte:

Rolf Baisgård, administrerende direktør i Plantasjen Norge AS, tlf: + 47 905 61 245
rolf.baisgaard@plantasjen.no

Eric Lundberg, nordisk markedsdirektør, Plantasjen ASA, tlf: +46 70 10 41 047
eric.lundberg@plantagen.se

Plantasjen er Nord-Europas største hagesenterkjede med 39 butikker i Sverige, 58 i Norge og 10 i Finland. I Norge har Plantasjen butikker fra Tromsø i nord til Mandal i sør. Plantasjen har et bredt utvalg av vekster, odlinger og hageprodukter. I sortimentet inngår alt fra hagemøbler, krukker og griller til hjemmeinnredning, gaveartikler og snittblomster. I tillegg til det brede produktsortimentet har Plantasjen utdannede hagemestere i samtlige butikker.

Sitater

Rolf Baisgård