Miran Martincic ny Country Director for Itella Logistics AS

Transport- og logistikkvirksomheten Itella Logistics AS, fikk ny Country Director pr 1. juli 2012.

Miran Martincic, 47, har mer enn 20 års fartstid i bedriften og har innehatt flere sentrale posisjoner gjennom årene.  Miran har det siste året vært Country Sales Manager og kommer til å fortsette også med dette ansvaret. Miran tar over etter Harald Mørch-Jensen som har vært konstituert Country Director i den siste perioden.

Miran ser fram til å utvide sitt nåværende ansvar når han nå formelt tiltrer som Country Director for en bedrift i utvikling:

- Itella tenker globalt og handler lokalt – vi leverer servicelogistikk. Våre kunnskapsrike og dedikerte medarbeidere har et klart kundefokus og jeg gleder meg stort til å ta fatt på mine nye oppgaver.

Alle henvendelser rettes til Miran Martincic på telefon 23 21 34 00 eller mobil 907 34 797.

Itella Logistics er en del av Itella Gruppen, som tilbyr servicelogistikkløsninger på bil, fly og sjø og kontraktslogistikk. Kunder kan velge å outsource hele eller deler av logistikkprosessen til oss. Selskapet har kontorer i Oslo, Kristiansand, Stavanger, Bergen og Trondheim og har mer enn 30 kontorer totalt i våre åtte land (Finland, Sverige, Danmark, Norge, Latvia, Lithauen, Estland og Russland). Virksomheten tilbyr global service gjennom sine partnere. Itella Logistics har ca 7.100 medarbejdere og omsatte i 2011 MEUR 732. Les mer på www.itella.no/logistics