Isabelle Baumann ny sjef for Business Innovation and Technology i PostNord

Isabelle Baumann er utnevnt til ny sjef for Business Innovation and Technology innen PostNords forretningsområde eCom & Logistik. Rollen dekker virksomheten i hele Norden. Hun starter 1. oktober 2018.

Isabelles fokus vil være å videreutvikle de etablerte digitale tjenestene som PostNord tilbyr, men også ved hjelp av teknologi og innovasjon skape nye forretningsmuligheter, produkter og tjenester som gjør hverdagen enklere for kunder og forbrukere.

– Samfunnsendrende drivkrefter som netthandel og teknologiutvikling betyr enorme muligheter for PostNord. Jeg kan ikke tenke meg en mer spennende jobb akkurat nå enn å ha denne rollen i Nordens største logistikkselskap, sier Isabelle Baumann.

Isabelle kommer fra en lederrolle innen Strategy & Commercial Exellence i PostNord Insight. Hun vil inngå i ledergruppen for forretningsområdet eCommerce & Logistics og rapportere til Tim Jörnsen, som er sjef for dette forretningsområdet.

– Jeg vet at Isabelle med sin brede logistikkompetanse, sin gode forretningssans og sitt sterke driv kommer til å bidra vesentlig til utviklingen av logistikkvirksomheten vår, og jeg ønsker henne varmt velkommen, sier Tim Jörnsen.

Vid frågor kontakta:
PostNord Medierelationer, tel 010-436 10 10, e-post press@postnord.com

Vi leverer. PostNord er den ledende leverandøren av kommunikasjons- og logistikkløsninger til, fra og innen Norden. Vi leverer også posttjenester til privatpersoner og bedrifter i Sverige og Danmark.  Gjennom vår ekspertise og et sterkt distribusjonsnett utvikler vi forutsetningene for morgendagens kommunikasjon, netthandel, distribusjon og logistikk i Norden. I 2017 hadde konsernet 31 000 ansatte og en omsetning på 37 milliarder SEK. Morselskapet er et svensk aksjeselskap med konsernkontor i Solna. Besøk oss på www.postnord.com