• Puzzel AS/

Som del av sin vekstplan ansetter Puzzel tidligere Telenor direktør som ny direktør for sentral og Øst-Europa og General Manager for Bulgaria

Denne siste utnevnelsen styrker Puzzels posisjon i å tilby skybaserte kontaktsenterløsninger til kunder med internasjonale operasjoner

Puzzel, en leverandør av skybaserte kontaktsenterløsninger, har annonsert utnevnelsen av Petr Bocek som General Manager for selskapets Bulgarske virksomhet og som Director, Business Development Central and Eastern Europe. Boceks utnevnelse er en del av Puzzels ekspansjonsplaner i denne regionen. Puzzel har allerede kontorer i Skandinavia, i UK og Bulgaria, og et kontor i Finland er under etablering som et resultat av den nylig inngåtte strategiske avtalen med If, samt for å støtte andre lokale finske kunder.

Bocek har over femten års erfaring med forretningsutvikling, salg og markedsføring i telekommunikasjonsindustrien. Han kommer fra stillingen som Executive Director Telenor Bulgaria med ansvar for markedsføring og salg til bedriftskunder. Becok har tidligere jobbet i Telenor Serbia som Fixed Business Services Director med ansvaret for å introdusere telefoni- og dataløsninger til bedriftsmarkedet. Før sin tid i Telenor var Bocek Head of Business Products for Vodafone i Tsjekkia. Her innbefattet hans rolle også strategisk arbeid for bedriftsmarkedet i Vodafone globalt. Bocek har en MSc i økonomi fra Charles University, Praha, Tsjekkia.

Som en kommentar til sin nye stilling sier Petr Bocek, “Jeg er stolt over å ta del i Puzzels vekstplaner. Puzzel har en sterk historie og har vist evnen til vekst og suksess i Norden og UK. Selskapet har utmerkede produkter og et sterkt team, og jeg er sikker på at vi vil bygge en sterk tilstedeværelse i nye markeder i sentral og Øst-Europa.”

Børge Astrup, CEO i Puzzel uttrykker, “Vi ser flere selskaper som ønsker internasjonale konsoliderte kontaktsenter med én felles løsning over mange land. Vår skybaserte teknologi leverer en moderne løsning som kundene krever, og ved å ekspandere vår rekkevidde vil vi være i stand til å levere kontaktsenterløsninger over nye geografiske områder. Vi ønsker Petr velkommen og ser hans ansettelse som en spennende start. Dette vil hjelpe oss til å realisere våre planer i sentral og Øst-Europa. Hans erfaring og kunnskap om industrien og regionen gjør ham til en ideell kandidat for å hjelpe oss å ta vårt selskap videre.”

For mer informasjon kontakt

Børge Astrup
CEO Puzzel AS
E:  borge.astrup@puzzel.com

Thomas Rødseth
Vice President Product & Marketing
T: +47 419 15 554
E:  thomas.rodseth@puzzel.com

Puzzel (tidligere Intelecom) er en av Europas ledende leverandører av kontaktsenterløsninger og er med over 20 års erfaring blant de første som utviklet en skybasert kontaktsenterløsning. Puzzel omfatter også ledende mobile kommunikasjonstjenester og betalingsløsninger, og leverer en fleksibel plattform for all kundeinteraksjon. Alt for å møte morgendagens behov for løsninger for effektiv kundedialog. Puzzels løsninger kan tilpasses slik at alt fra en til flere tusen agenter kan betjene sine kunder fra en valgfri enhet fra hvor som helst, med sømløs integrasjon mot alle tenkelige applikasjoner.

Puzzel har hovedkontor i Oslo og sysselsetter 140 personer i fem land, der alle brenner for å levere innovative kundeinteraksjonsløsninger.

For mer informasjon, besøk www.puzzel.no

Børge Astrup, CEO i Puzzel
Børge Astrup, CEO i Puzzel
Jeg er stolt over å ta del i Puzzels vekstplaner. Puzzel har en sterk historie og har vist evnen til vekst og suksess i Norden og UK. Selskapet har utmerkede produkter og et sterkt team, og jeg er sikker på at vi vil bygge en sterk tilstedeværelse i nye markeder i sentral og Øst-EuropaPetr Bocek