ANSETTELSE AV NY FINANSDIREKTØR (CFO) I Q-FREE ASA

Roar Østbø (47) er ansatt som CFO i Q-Free ASA. Østbø kommer fra tilsvarende posisjon i Aqualynggruppen og har tidligere vært CFO i de børsnoterte selskapene Q-Free ASA og CorrOcean ASA samt i oljeserviceselskapet Reslab AS og Sintef. Østbø er utdannet statsautorisert revisor fra Norges Handelshøyskole (1988) og har også jobbet som revisor i Arthur Andersen & Co.

-Vi er svært tilfreds med å få tilbake Roar Østbø som CFO. Hans brede erfaring fra internasjonale teknologibedrifter, og ikke minst hans tidligere erfaring fra Q-Free vil være et viktig bidrag til selskapets videreutvikling, kommenterer konsernsjef Øyvind Isaksen.

Østbø vil tiltre stillingen senest 1. juni 2009. Østbø har 6.000 aksjer i Q-Free ASA.

Trondheim 30.03.2009.