BRIKKEKONTRAKT I BRASIL - 26 MNOK

Q-Free har blitt tildelt en kontrakt for levering av brikker til Centro Gestao Meios de Pagto (CGMP) i Brasil til en verdi av 26 MNOK.

Denne ordren er siste avrop på tidligere annonsert rammekontrakt med totalverdi på 100 MNOK. (22 juni 2009). CGMP er Brasils største brikkedistributør og har vært en etablert kunde av Q-Free siden 1999 med leveranser for brikker og veikantutstyr. -I løpet av årene har vi levert ca. 2,2 millioner brikker til CGMP, og vi forventer at dette markedet vil være viktig også i årene som kommer, sier konsernsjef Øyvind Isaksen i en kommentar. Ordren vil bli produsert og levert innen juni 2010. Q-Free har et heleid datterselskap in São Paulo, Brasil. Trondheim 7. desember 2009