BRIKKEKONTRAKT I BRASIL – 30 MNOK

Q-Free har blitt tildelt en kontrakt for brikker fra Centro Gestao Meios de Pagto (CGMP) i Brasil til en verdi av 30 MNOK.

Ordren er et avrop av tidligere annonsert rammekontrakt med totalverdi på 100 MNOK. (22 juni 2009). CGMP er Brasils største brikkedistributør og har vært en etablert kunde av Q-Free siden 1999 med leveranser for brikker og veikantutstyr. -Produktsalg har vært en viktig del av Q-Frees aktivitet i Brasil for 10 år. Behovet for brikker har øket i løpet av disse år, og vi er veldig tilfreds med å være en preferert leverandør i dette voksende markedet, sier konsernsjef Øyvind Isaksen i en kommentar. Ordren vil bli produsert og levert i første halvår 2010. Q-Free har et heleid datterselskap in São Paulo, Brasil. Trondheim 28. september 2009.