INVITASJON TIL PRESENTASJON 3. KVARTAL 2008

Q-Free ASA inviterer til presentasjon av regnskapet for 3. kvartal 2008, torsdag 23. oktober kl 08:00 på Felix konferansesenter, Aker Brygge, Bryggetorget 3, Oslo. Konsernsjef Øyvind Isaksen og konsernregnskapssjef Bjørn Kleven vil representere selskapet.

Språk: Engelsk.

Webcast:
Presentasjonen vil også være tilgjengelig via webcast ved bruk av følgende linker:

For webcastbrukere vil det bli anledning til å stille spørsmål via e-post under presentasjonen. Opptak av presentasjonen vil være tilgjengelig etter at sendingen er avsluttet.

Det vil bli servert frokost fra kl. 07:45. Dersom De ønsker å delta, setter vi pris på at det blir gitt melding til Rita Isaksen:

Tlf: 73 82 65 00/ 905 59 401
Epost: rita.isaksen@q-free.com