Q-FREE – BRIKKEKONTRAKT I AUSTRALIA – 16 MNOK

Q-Free har blitt tildelt en brikkeordre fra Roads and Maritime Services (RMS) i Australia til en verdi av 16 MNOK.

-Dette er den første kontrakten i Australia for leveranse av vår nye brikke, og i så måte er dette en strategisk viktig ordre for Q-Free, kommenterer konsernsjef i Q-Free, Øyvind Isaksen.

Ordren vil bli levert i andre halvdel av 2013.

Q-Free har et datterselskap i Sydney, Australia.

Trondheim 23.04.2013

Konsernsjef Øyvind Isaksen, mobil 47 908 76 398

Finansdirektør Roar Østbø, mobil 47 932 45 175

Q-Free er en ledende global leverandør av produkter og løsninger innenfor Road User Charging (veiprising) og Advanced Transportation Management. Selskapet har ca 300 ansatte og er representert i 17 land. Selskapet har hovedkontor i Trondheim, Norge. Q-Free er notert på Oslo Børs med ticker QFR.

www.q-free.com

Twitter@Q-FreeASA