Q-FREE – BRIKKEORDRE I CHILE- 19 MNOK

Q-Free har mottatt en brikkeordre fra Vespucio Norte Express i Chile til en verdi av 19 MNOK.

Vespucio Norte Express er én av de første konsesjonærene i Santiago.

- Vi har vært brikkeleverandør til Vespucio Norte i noen år nå, og det er hyggelig å annonsere denne tilleggsordren. Kontrakten vil doble leveransevolumet til denne kunden, og er således et viktig steg for oss i Chile, kommenterer konsernsjef Øyvind Isaksen.

Leveransen starter i mai 2013.

Trondheim 16 januar 2013

Konsernsjef Øyvind Isaksen, mobil 47 908 76 398

Finansdirektør Roar Østbø, mobil 47 932 45 175

Q-Free er en ledende global leverandør av produkter og løsninger innenfor Road User Charging (veiprising) og Advanced Transportation Management. Selskapet har ca 300 ansatte og er representert i 17 land.Selskapet har hovedkontor i Trondheim, Norge. Q-Free er notert på Oslo Børs med ticker QFR.

www.q-free.com

Twitter@Q-FreeASA