Q-FREE - INVITASJON TIL PRESENTASJON 1. KVARTAL 2010

Q-Free ASA inviterer til presentasjon av rapport for 1. kvartal 2010, torsdag 29. april 2010 kl 09:00 på Felix konferansesenter, Aker Brygge, Bryggetorget 3, Oslo. Konsernsjef Øyvind Isaksen og finansdirektør Roar Østbø vil representere selskapet.

Språk: Engelsk. Webcast: Presentasjonen vil også være tilgjengelig via webcast ved bruk av følgende linker: http://www.q-free.com http://media01.smartcom.no/Microsite/start.aspx?eventid=5117 For webcastbrukere vil det bli anledning til å stille spørsmål under presentasjonen. Opptak av presentasjonen vil være tilgjengelig etter at sendingen er avsluttet. Det vil bli servert frokost fra kl. 08:45. Trondheim 22. april 2010.