Q-FREE - INVITASJON TIL PRESENTASJON 2. KVARTAL 2010

Q-Free ASA inviterer til presentasjon av rapport for 2. kvartal 2010, torsdag 19. august 2010 kl 09:00 på Felix konferansesenter, Aker Brygge, Bryggetorget 3, Oslo. Konsernsjef Øyvind Isaksen og finansdirektør Roar Østbø vil representere selskapet.

Språk: Engelsk.

Webcast: Presentasjonen vil også være tilgjengelig via webcast ved bruk av følgende linker:

For webcastbrukere vil det bli anledning til å stille spørsmål under presentasjonen. Opptak av presentasjonen vil være tilgjengelig etter at sendingen er avsluttet.

Det vil bli servert frokost fra kl. 08:45.

Trondheim 12. august 2010.

Konsernsjef Øyvind Isaksen, mobil +47 905 59 401

Finansdirektør Roar Østbø, mobil +47 932 45 175

Om Q-Free Q-Free er en ledende global leverandør av løsninger og produkter for elektronisk veiprising og trafikkovervåkning med applikasjoner hovedsakelig innen veifinansiering, rushtraffikksystemer, truck-tolling, rettshåndhevelse samt parkering – og aksesskontroll. Q-Free tilbyr løsninger og produkter basert de mest anerkjente teknologiene, og er i dag ledene innen både DSRC (brikke) - og ALPR (Autmatic Lisence Plate Recognition) baserte løsninger, GNSS (Global Navigation Satellite System) baserte systemer, med leveranser i Europa, Asia, Midt Østen samt Nord og Sør Amerika. Selskapet har hovedkontor i Trondheim, og har circa 300 ansatte i 11 land samt er representert i 7 andre land. Selskapet er notert på Oslo Børs med ticker QFR. http://www.q-free.com