Q-FREE - SERVICE OG VEDLIKEHOLDSKONTRAKT I SVERIGE - 18 MNOK

Trafikverket i Sverige har valgt å forlenge eksisterende kontrakt  med Q-Free ASA relatert til service- og vedlikehold av Trängselsskatt infrastrukturen i Stockholm levert av Q-Free. Ordreverdien er på ca. 18 MNOK.

- Vi ser på Sverige som et meget viktig og spennende marked fremover. Vår vedvarende deltagelse i service og vedlikeholds aktiviteter er vesentlig for vår lokale tilstedeværelse og ikke minst for systemets kvalitet og effektivitet over tid, kommenterer konsernsjef i Q-Free, Øyvind Isaksen.

Avtalen har ett års varighet med oppstart 1. januar 2013.

Q-Free har et datterselskap i Stockholm, Sverige.

Trondheim, 31. oktober 2012

Konsernsjef Øyvind Isaksen, mobil 47 908 76 398

Finansdirektør Roar Østbø, mobil 47 932 45 175

Q-Free er en ledende global leverandør av produkter og løsninger innenfor Road User Charging (veiprising) og Advanced Transportation Management. Selskapet har ca 300 ansatte og er representert i 17 land. Selskapet har hovedkontor i Trondheim, Norge. Q-Free er notert på Oslo Børs med ticker QFR.

www.q-free.com

Twitter@Q-FreeASA