Q-FREE- BRIKKEORDRE I THAILAND – NOK 34 MILLIONER

Trondheim 13 februar 2014

Q-Free har mottatt en brikkeordre for leveranse til Expressway Authorities of Thailand (EXAT) til en verdi av NOK 34 millioner.

Denne betydelige ordren posisjonerer Q-Free ytterligere som en stor leverandør av produkter til det raskt voksende markedet i Thailand. Ny infrastruktur for veier skaper behov for flere veiprisingssystemer, og følgelig styrker behovet for Q-Free systemer og produkter i Thailand, kommenterer konsernsjef i Q-Free, Thomas Falck.

Ordren vil bli levert fra nå til utgangen av andre kvartal 2014.

Q-Free har et datterselskap i Bangkok, Thailand.

For ytterligere informasjon kontakt:

CEO Thomas Falck, mobil: +47 468 00 767

CFO Roar Østbø, mobil: +47 932 45 175

Q-Free er en ledende global tilbyder av produkter og løsninger for Road User Charging og Advanced Transportation Management. Selskapet har om lag 290 ansatte og er representert i 18 land. Hovedkontoret ligger i Trondheim, Norge. Q-Free er notert på Oslo Børs med tickeren QFR.

www.q-free.com

Twitter:@Q-FreeASA