Q-FREE ASA – KAPITALMARKEDSDAG – 22 NOVEMBER

Selskapet inviterer til kapitalmarkedsdag tirsdag  22/11 kl. 1200 – 16:00.

AGENDA:

- Presentasjon av selskapets strategi og posisjonering: Øyvind Isaksen, Konsernsjef

-  Generell oversikt over det globale Road User Charging markedet: Zeina Nazer, Managing Director Innova Consulting Ltd.

-  Markedsmuligheter: Per F. Ecker, VP Sales

-  Presentasjon av selskapets teknologi, produkter og løsninger: Dr. Jos Nijhus, VP R&D

Arrangementet vil bli avholdt på Felix konferansesenter, Aker Brygge, Bryggetorget 3, Oslo.

For påmelding, ta kontakt med:

Rita Isaksen: +47 905 59 401, rita.isaksen@q-free.com

Om Q-Free

Q-Free er en ledende global leverandør av løsninger og produkter for elektronisk veiprising og trafikkovervåkning med applikasjoner hovedsakelig innen veifinansiering, rushtraffikksystemer, truck-tolling, rettshåndhevelse samt parkering - og aksesskontroll. Q-Free tilbyr løsninger og produkter basert de mest anerkjente teknologiene, og er idag ledene innen både DSRC (brikke), ALPR (Automatic Lisence Plate Recognition) og GNSS (Global Navigation Satellite System) baserte systemer, med leveranser i Europa, Afrika, Asia, Midt Østen samt Nord og Sør Amerika. Selskapet har hovedkontor i Trondheim, og har cirka 270 ansatte og er representert i 17 land. Selskapet er notert på Oslo Børs med ticker QFR. www.q-free.com