Årets butikk - Lekmer.no - lanserer Jox

Nordens ledende nettbutikk for barnefamilien, lanserer nå Jox - et nytt merke med funksjonell innredning for barnerommet. Lekmer har utnevnts til Årets butikk 2014 alle kategorier i Norge.

Sortimentet fra Jox består av møbler, tekstiler og oppbevaring til barnerommet i en tidløs skandinavisk design. Materialene er naturlige med klassiske harlequin- og oktogonmønster. De gir en varm og myk følelse til hjemmet og alle farger i kolleksjonen går å blande og matche med hverandre. Her finner du sortimentet på Lekmer, http://lekmer.no/jox/

Gjennomgående for alle produktene i kolleksjonen er at de skal selges til rimelige priser, være miljøvennlige og ha lang holdbarhet. Tekstilene er Øko- tex sertifiserte og tre- detaljene består av FSC- sertifisert tre. Alle produktene leveres i flate pakker hvilket medfører effektiv emballering og minimal transportvolum. Produktene er anpassede for barn fra 1 år og oppover finnes det ingen grense. Når barna er lei av dem kan produktene plasseres i et hvilket annet rom som helst- som funksjonsmøbel eller innredningstilbehør.

-Mange har i dag åpne planløsninger og ønsker derfor at barenromsdetaljene enkelt kan flyttes i hjemmet og fortsatt passe inn. Jox harmoniserer fint med resten av hjemmet, når barna har vokst opp kan produktene enkelt plasseres i en annen del av hjemmet, sier  Fredrik Palm, CEO på Lekmer.com .

For høyoppløste bilder og mer informasjon om Jox, besøk joxkids.com . Kolleksjonen selges på Lekmer.no .

Om Lekmer
Lekmer.com er Nordens ledende nettbutikk for barnefamilien med alt til alle unger. Lekmer har utnevnts til Årets butikk 2014 og Årets kundeservice 2014 i Norge og Årets butikk i kategorien Leker, barn og baby i Norge og Sverige. I sortimentet finnes flere enn 900 merker med babyprodukter, barnevogner, bilstoler, leketøy, barneklær og innredning til barnerommet. Lekmer er etablert i Sverige, Norge, Finland, Danmark og Holland med kontor i Stockholm. Lekmer.com er en del av e- handelskonsernet CDON Group.