Betjeningspanelet R-TOUCH 50 fikk utmerkelse på SKYDD

Det grafiske betjeningspanelet R-TOUCH 50 fra RCO Security ble i forbindelse med utdelingen av Detektor International Awards på SKYDD-messen tildelt utmerkelsen «Innovative Achievement Award».

Detektor International Awards er en International utmerkelse som årlig tildeles produsenter av sikkerhetsprodukter som, ifølge Detektor International, på en unik måte representerer innovasjon eller på annen måte bidrar positiv til utviklingen av sikkerhetsbransjens produktutbud.

Det var i kategorien «Alarm and Detection» som R-TOUCH 50 fikk utmerkelsen «Innovative Achievement Award» med følgende motivering:

“R-TOUCH 50 delivers an unsurpassed overview and control of the alarm system – all with simple gestures on the large touchscreen. A veritable masterpiece in its simplicity.”

– Vi har arbeidet målrettet med utviklingen av et produkt som virkelig forenkler betjeningen for brukeren, vekteren og installatøren. Det føles derfor utrolig morsom å motta en slik bransje annerkjennelse og utmerkelse for dette arbeidet. Det som er ekstra morsomt er at vi fikk denne utmerkelsen i konkurranse med produkter fra hele verden og ikke bare fra Sverige, uttaler Göran Pettersson, utviklingssjef på RCO Security, som mottok utmerkelsen på vegne av RCO Security under SKYDD-messen.

RCO’s nye betjeningspanel R-TOUCH 50 tilbyr brukeren en enkel, tydelig og sikker betjening av sitt sikkerhetssystem. Det unike betjeningspanelet med 15 tommers touchskjerm gir brukeren god oversikt og kontroll med sitt sikkerhetssystem. Brukeren kan enkelt fra betjeningspanelet overvåke status på innbruddsalarm, driftsalarm og brannalarm. Brukeren betjener sitt sikkerhetssystemet med enkle trykk på den store og intuitive touchskjermen.

Sitater

Göran Pettersson, utviklingssjef