Ny M5-versjon fra RCO Security

RCO Security slipper nå en større oppdatering til adgangskontrollsystemets administrasjonsprogramvare R-CARD M5 – versjon 5.38.2.

Den nye versjonen har nå muligheten til å administrere RCO's nylig utgitte leserserie NoKey offline. I versjon 5.38.2 inkluderes også programmet ODM (Offline Device Manager) som er utviklet for idriftsettelse av NoKey offline-enheter. ODM kan også benyttes til å laste ned detaljert informasjon om adgangshendelser fra allerede installerte offline-lesere.

R-CARD M5 brukes for administrasjon og programmering av adgangskontrollsystemet R-CARD 5000 fra RCO Security. M5 er en brukervennlig og logisk oppbygd programvare med mulighet for tilpasninger basert på individuelle behov. Installasjonen kan gjøres på en frittstående datamaskin, eller på en server i nettverket med mulighet for flere klienter / operatører til å administrere systemet.