Runar Log forsterker RCO Security AS

RCO Security har ansatt Runar Log i rollen som teknisk support ved kontoret i Oslo. Runar har allerede startet i jobben, (1. feb) og opplæring på produktene pågår for tiden ved RCO's hovedkontor i Stockholm, hvoretter han vil være tilbake i Norge og ivareta all teknisk support ved salgskontoret der.

Runar har over 15 års erfaring i sikkerhetsbransjen, og kommer nå sist fra Siemens Building Technologies. Der har han siden 2007 jobbet med teknisk service på så vel adgangskontroll og alarm, som videoovervåkning i rollen som serviceingeniør. Før det jobbet han syv år i G4S i flere forskjellige stillinger, blant annet som servicetekniker og operative uteleder.

Runar Log er utdannet innen elektro-automasjon og telekommunikasjon og kommer til RCO i en ekspansiv fase for selskapet.

– Det føles veldig godt å nå ha kommet til RCO Security, og utfordringen som ligger i å være med i et nystartet selskap tiltrekker meg. Jeg gleder meg virkelig, og ser frem til å komme i gang for alvor, sier Runar Log som opplever en forfriskende kontrast til sine tidligere arbeidsforhold.

– Nå er vi tre personer på RCO i Norge, og med Runar på laget har vi fylt en viktig posisjon med teknisk support på en god måte. Det føles veldig godt å ha han ombord, og at vi nå kan betjene teknisk support til markedet her i Norge på en trygg og sikker måte, sier Tor-Arne Aarhus, daglig leder for RCO Security AS.