Smidig kodelås fra RCO erstatter nøklene

Nå er det premiere for RCO Securitys NoKey force – en ny serie kodelåser i fire modeller som tilbyr enkel passering både på bedriften og i hjemmet.

NoKey force egner seg for både innvendige og utvendige dører, og låsen er svært enkel å installere på for eksempel kontordører, datarom, arkiv og lager som har en modullåskasse i henhold til nordisk standard. NoKey force kan også installeres på bolig- eller leilighetsdører supplert med en låsesylinder for hjemme / borte-sikker funksjon. Alle modeller leveres med håndtak både inn- og utvendig, samt også vrider der det er hensiktsmessig.

Kodelåsen bruker vanlige AA-batterier som har svært lang levetid – om lag tre år med hundre åpninger per dag. Et batteribytte er dessuten veldig enkelt å utføre på egen hånd, da bare én skrue må løsnes for å utføre byttet. Enhetene varsler dessuten i god tid på forhånd om batteriene begynner å bli svake.

– NoKey force er et svensk produkt designet for nordiske forhold hvor både utvikling og konstruksjon foregår i Järfälla i Stockholm. Takket være den smidige monteringen, høye kvaliteten og fleksibiliteten i modellprogrammet dekker NoKey force alle behov, sier Tor-Arne Aarhus, RCO's daglige leder.

Sitater

Tor-Arne Aarhus, Country Manager