Radisson Blu i samarbeid med Day1 Entertainment

Radisson Blu er stolt av å annonsere sitt samarbeid med Day1 Entertainment i forbindelse med turneen til eventyrer og utforsker Bear Grylls, kanskje best kjent fra tv-serien ”Mann mot Natur” på Discovery Channel.

I serien «Mann mot natur» gjenopplever Bear Grylls fantastiske fortellinger om menneskets overlevelsesevne ved å sette seg selv i samme situasjon. På denne måten gjenopplever han de mest forbløffende overlevelsesscenarioer fra virkeligheten.

For første gang kommer han nå til Norge med sitt sceneshow. Det blir garantert en kveld med spennende historier og oppdagelser. Radisson Blu Scandinavia hotell Oslo, Radisson Blu Royal Bergen og Radisson Blu Royal Garden Hotell Trondheim er stolte sponsorer av showet. Hotellkjeden, tidligere kjent som Radisson SAS, er kjent for sine hoteller i Oslo og også sitt Norge Hotell Bergen.

Grylls deler sine erfaringer, nær døden opplevelser og overlevelsesteknikker. Under showet forteller han også om sine personlige utfordringer fra livet som soldat i Special Forces, fjellklatrer og eventyrer. Han innvier også publikum i salen om hva som egentlig skal til for å lage et av verdens mest populære tv-program (over en milliard seere i 150 land).

De tre showene i Norge blir følgende steder:

13 mars i Oslo Konserthus, tlf. 23 11 31 11

14 mars i Grieghallen i Bergen, tlf. 55 21 61 50

15 mars i Trondheim Spektrum , tlf. 815 33 133

Billettsalget starter 8 desember kl. 09.00 på www.billettservice.no

Nettsider:

Om The Rezidor Hotel Group

Rezidor Hotel Group er et av verdens raskest voksende hotellselskap. Gruppens portefølje inkluderer mer enn 415 hoteller i drift og under bygging, med 90 000 rom i mer enn 60 land.

Rezidor driver Radisson Blu Hotels & Resorts, Park Inn by Radisson og Country Inns & Suites i Europa, Midtøsten og Afrika. De har synliggjort seg flere steder i Norge med blant andre sitt Radisson Blu Gardermoen Hotell og sitt Ålesund Hotell.

Selskapet har, sammen med Club Carlson, et eget  fordelsprogrammet for lojale gjester. Gjennom en global lisensavtale med det anerkjente italienske motehuset Missoni utvikler og drifter Rezidor en kjede livsstilshoteller under navnet Hotel Missoni.
I november 2006 ble Rezidor Hotel Group notert på Stockholmsbørsen. Carlson, en privat global aktør innen hotell og reiseliv med base i Minneapolis, USA, er største aksjonær. Rezidors konsernledelse er basert i Brussel, Belgia.

For ytterligere informasjon se: www.rezidor.com

Om Day1 Entertainment

Day 1 Entertainment, is a Live Entertainment division of Sony Music Norway, providing management and bookings of artists, as well as developing new and existing artists within Scandinavia. Day 1 Entertainment specializes in developing and producing large scale public events, concerts and tours. Day 1 Entertainment has solid relationships with venues, presenting partners, artists, agencies, networks and producers.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:

Mob. 47 9488 1861, e-post: Angelica.Montez@Rezidor.com

Tags: