Ny salgssjef for Production Print i Ricoh

Report this content

Kurt Bye er ansatt som salgssjef for Production Print i Ricoh Norge. Kurt Bye kommer fra stillingen som Markedsjef i X-Idé og har tidligere erfaring som daglig leder i Trykksaksleverandøren. Han har også bakgrunn fra fra offset-leverandøren Man Roland og er altså nå tilbake på leverandørsiden av bordet.

"Ricoh entret markedet for produksjonprint så sent som i 2007. På kort tid har Ricoh blitt markedsledende i Europa og Production Print er nå Ricohs nest største forretningsområde. Kurt Bye får jobben med å lede og utvikle dette videre. Vi ser frem til å styrke laget som allerede består av et sprudlende, engasjert og kompetent Production Print-team", sier Lars Kjelling, leder for forretningsområder i Ricoh Norge.

"Jeg gleder meg til å ta fatt på jobben med å hjelpe både grafiske bedrifter, hustrykkerier og andre bedrifter med særlig høye kvalitetskrav til produksjonsprint. Grafisk bransje har de siste årene vært inne i en stor endring der mye av små-volumene går fra tradisjonell offset over til digital print. Ricoh lanserer nå en rekke nyheter, blant annet en ny inkjet baneprinter. Dette er et spennende alternativ til offset, også på høyere opplag. Vi tror dette vil gi våre kunder fantastiske og helt nye forretningsmuligheter", sier påtroppende salgssjef Kurt Bye med et lurt glimt i øyet.

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du kontakte:
Ricoh Norge AS
Lars Kjelling, Line of Business Manager
E-post: lars.kjelling@ricoh.no
Nettside: www.ricoh.no
Følg oss på LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/ricoh-norge-as
Følg oss på Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Følg oss på Twitter: www.twitter.com/ricoheurope
Besøk Ricohs mediesenter: www.ricoh-europe.com/press

Om Ricoh
Ricoh er et globalt teknologiselskap som har kontorløsninger, løsninger for produksjonsutskrift, totalløsninger for dokumenthåndtering og IT-tjenester som spesialområder. Ricoh-gruppen har hovedkontor i Tokyo, og driver virksomhet i ca. 200 land og regioner. I regnskapsåret som ble avsluttet 31. mars 2014, hadde Ricoh-gruppen en global omsetning på ca. 21,7 milliarder dollar.

Hovedvekten av selskapets inntekter kommer fra produkter, løsninger og tjenester som forbedrer samspillet mellom mennesker og informasjon.  Ricoh produserer også prisbelønte digitalkameraer og spesialprodukter til industrien. Selskapet er kjent for teknologi av høy kvalitet, særdeles god kundeservice og sine initiativer for økt bærekraftighet.

Med slagordet imagine. change. hjelper Ricoh selskaper med å endre måten de arbeider og utnytter den kollektive idérikdommen til de ansatte på.

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du besøke www.ricoh.no.

Tags: