Ricoh Norge har igjen vunnet kontrakt med Tradebroker

Ricoh Norge skal fortsatt levere utskriftsløsninger som tjeneste til enda flere Tradebroker-medlemmer. Avtalen har en varighet på 3 år og har en estimert verdi på 200 millioner NOK.

Tradebroker har 53 medlemsbedrifter med ca. 120 000 ansatte på over 2 000 brukersteder. Ricoh Norge har allerede levert førsteklasses produkter med svært høyt servicenivå til mange av Tradebrokers medlemmer siden 1996. I 2013 ble Ricoh Norge kåret til Årets leverandør av Tradebroker, og de er også leverandør av AV- og videoløsninger.

«Ricoh Norge har de senere årene tatt steget videre med å tilby utskriftsløsninger som tjeneste til flere av medlemsbedriftene. På den måten får de frigjort tid, redusert kostnader og får godt fornøyde brukere. Vi har også bidratt til å standardisere avtaleverk og løsninger ut over Norges grenser, noe det er stort behov for», sier Salgsdirektør Major Accounts, Petter Lien.

«Ricoh Norge har med sin sterke globale organisering bidratt til å gi effekt og kostnadsreduksjoner også for våre medlemmer med virksomheter i våre naboland», sier Daglig leder Terje Fagervik i Tradebroker.

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du kontakte:
Ricoh Norge AS
Petter Lien, salgsdirektør
E-post: petter.lien@ricoh.no
Nettside: www.ricoh.no
Følg oss på LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/ricoh-norge-as
Følg oss på Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Følg oss på Twitter: www.twitter.com/ricoheurope
Besøk Ricohs mediesenter: www.ricoh-europe.com/press

Om oss

Ricoh er et globalt teknologiselskap som har kontorløsninger, løsninger for produksjonsutskrift, totalløsninger for dokumenthåndtering og IT-tjenester som spesialområder. Ricoh-gruppen har hovedkontor i Tokyo og driver virksomhet i mer enn 200 land og regioner. I regnskapsåret som ble avsluttet 31. mars 2013, hadde Ricoh-gruppen en global omsetning på ca. 20 milliarder dollar. Hovedvekten av selskapets inntekter kommer fra produkter, løsninger og tjenester som forbedrer samspillet mellom mennesker og informasjon. Ricoh produserer også prisbelønte digitalkameraer og spesialprodukter til industrien. Selskapet er kjent for teknologi av høy kvalitet, særdeles god kundeservice og sine initiativer for økt bærekraftighet. Med slagordet imagine. change. hjelper Ricoh selskaper med å endre måten de arbeider og utnytter den kollektive fantasien til de ansatte på. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du besøke www.ricoh.no