Vikse og Ricoh satser i Haugesund-regionen

Vikse AS har i over 30 år vært en kontorutstyrsleverandør i Sunnhordland og Haugalandet. Nå satser Vikse i samarbeid med Ricoh ytterligere på kontormaskiner på Haugalandet.

Jan Mathiesen er ny salgsansvarlig hos Vikse som skal ha fullt fokus på Ricohs løsninger for dokumenthåndtering. Med Ricohs brede portefølje og høye kompetanse i ryggen kan Vikse skreddersy løsninger som vil effektivisere dokumentprosessene, øke sikkerheten og redusere utgiftene for både små og store virksomheter.

Ricoh jobber for å utvikle stadig mer miljøvennlige produkter og var i 2013 på Global 100-listen over verdens mest bærekraftige selskaper for niende år på rad. Den nye produktserien til Ricoh har en rekke egenskaper som er med på å plassere Ricoh som markedsleder i 3. kvartal.

"Vikse har forhandlet Ricoh-produkter i snart 15 år og har gjort hverdagen enklere for mange virksomheter i regionen. Nå som vi har en ny medarbeider på laget som skal jobbe dedikert med kontormaskiner, vil vi kunne tilby enda større kompetanse på området", sier daglig leder Jonny Vikse.

Vikse er sertifisert Ricoh-servicepartner og har opparbeidet et godt og effektivt support- og servicenettverk. Lokal service og oppfølging gir store fordeler for kundene, som kan forvente rask og profesjonell håndtering av alle henvendelser.

Fra nye lokaler i Rennesøygaten/YIT-bygget i Haugesund skal Vikse jobbe for å finne riktig dokumentløsning som gir både miljømessige og økonomiske gevinster for kunden.

Salgsansvarlig Jan Mathiesen uttaler: "Vikse samarbeider med kunden om å finne den beste løsningen for virksomheten. Vi leverer alt innen dokumentbehandling og veileder kundene underveis etter hvert som vi avdekker deres behov. Multifunksjonsmaskinene fra Ricoh har en moderne og diskré design som passer godt inn i alle kontormiljøer, og kundene kan være sikre på at de får brukervennlige kvalitetsprodukter som gir et fantastisk resultat – bedre utskrifter skal du lete lenge etter."

- Slutt –

Vikse AS
Salgsansvarlig Jan Mathiesen
Tlf.: 924 17 411
E-post: jan@vikseas.no

Om Vikse
Vikse AS er ein lokal leverandør av kontormøbler, multifunksjonsmaskiner, møteromutstyr og kommunikasjonsløsninger og kontorrekvisita.

Gjennom profesjonelle råd og vårt samarbeid med ledende leverandører har vi som visjon å gi våre kunder en bra dag på jobben.

Vi har over 30 års drift og er i positiv utvikling. Vi har i dag kontor på Stord, Bømlo og i Haugesund.

Sitater

Salgsansvarlig Jan Mathiesen, Vikse AS