Barn i Bergen reiser nesten gratis til Oslo

- Bokstavelig talt så setter vi liten pris på små bergensere, sier markedsdirektør i SAS, Camilla Forberg, med et glimt i øyet.

- Det er mange som har grunn til å glede seg over at vi i disse dager virkelig kommer med mange gode tilbud til reisende til og fra Bergen, sier Forberg. Normalt finner forretningsreisende seg godt til rette hos SAS, men nå får også de minste god begrunnelse for å være med de voksne på reise til Oslo, siden prisen på barnebillettene kun er kostnaden på skatter og avgifter.

Tilbudet er gjeldende for bestilling innen 27. februar, og gjelder ikke for barn som reiser alene.

For mer informasjon:

Camilla Forberg, markedsdirektør i SAS, tlf 957 16 669

E-mail: camilla.forberg@sas.no

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway