Forbedret servicekonsept på langflygninger i SAS Business

28. januar lanserer SAS et forbedret servicekonsept i SAS Business på alle langflygninger. Kundene får en restaurangopplevelse i luften basert på flere valgmuligheter, en mer personlig service og høy kvalitet i alle detaljer.

SAS gjør nå en satsning på langdistanseflåten der syv eksisterende fly bygges om, samtidig som at nye fly kommer inn fra og med høsten 2015. Nå forbedres også mat- og drikkeopplevelsen i SAS Business, der kundene kommer til å merke forandringer fra og med 28. januar.

- Vårt forbedrede servicekonsept, sammen med vårt helt nye kabininteriør, kommer til å gjøre det mulig for oss å tilby en opplevelse i SAS Business av høy klasse. Mat og drikke anses som svært viktig for våre kunder, og vi har lyttet til deres ønsker i utviklingen av det nye konseptet, sier Gustaf Öholm, som er ansvarlig for servicen om bord i SAS.

Flere valgmuligheter og mer personlig service kommer til å være de største endringene for kundene i SAS Business. Eksempelvis vil det bli tilbudt ulike valg av forrett og hovedrett. For å øke restaurangfølelsen, og kunne gi en mer personlig service, kommer bordet til å bli dekket med duk og porselen, og serveringen skjer fra en servicevogn for å minimere bruken av serveringsbrett.

- Vi har lagt stor vekt på den totale opplevelsen i alt fra mat og drikke, dekking, materialvalg, personlig service og atmosfære i kabinen for å skape en restaurangopplevelse i luften, sier Gustaf Öholm.

Det forbedrede servicekonseptet kommer på SAS langdistanseflygninger fra 28.januar. SAS har langdistanseflygninger fra Skandinavia til New York, Washington, Chicago, San Francisco, Houston, Peking, Shanghai og Tokyo. I september 2015 åpner SAS en ny rute fra Stockholm til Hong Kong.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
SAS pressevakt: + 47 648 18 800

SAS er Skandinavias største flyselskap med daglige flyvninger til destinasjoner i Skandinavia, Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance ™ og sammen med våre 26 partnere flyr vi til mer enn 1300 destinasjoner i 193 land. For mere information, se http://www.sas.no

Tags: