Kaffe og te til alle som reiser med SAS

SAS har gjeninnført gratis kaffe og te på alle europeiske ruter, inklusive innlandsruter i Danmark, Norge og Sverige. Det nye tilbudet ble introdusert i går, 29. januar.

- Gratis kaffe og te på økonomiklasse er et av våre kunders mest etterspurte produkter og vi er veldig glade for nok en gang å kunne tilby dem dette. Gjeninnføringen er i tråd med vår nye strategi 4Excellence, og er et av de første stegene mot et forbedret produkttilbud. Vi tror også at dette vil heve vår allerede all-time high kundetilfredshet, sier Rickard Gustafson, CEO, Scandinavian Airlines.

SAS tilbyr tre serviceklasser på europeiske ruter: Business, Economy Extra og Economy; et toklassesystem på interskandinaviske ruter; og Economy på alle innlandsruter i Danmark, Norge og Sverige.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt
Knut Morten Johansen
Informasjonssjef
telefon 95719211

SAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige flyreiser til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance og kan sammen med 26 partnere tilby over 1000 reisemål i over 175 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no .

Tags:

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway